Elv | Az elvnek megfelelő esetben, tipikusan ilyenek lehetnek: |
---|---|
A szolgáltatónak nincs egyértelműen beazonosítható képzési célja. A tevékenységnek nincs előre meghatározott időkerete, hanem folyamatos fejlődésre és cselekvésre épít, vagy a képzés célját a résztvevő a folyamat során maga határozza meg (nem célirányos és nem szervezett)
|
|
A szolgáltató a „képzés” folyamatába nem tud beavatkozni, nincs befolyása a résztvevő fejlődésére, a tananyagtartalom feldolgozása a résztvevő önálló feladata, nincs interakció a képző és a résztvevő között (nem célirányos és nem szervezett)
|
|
Az esemény fő célja nem az, hogy a szolgáltatást igénybe vevő kompetenciái az esemény végére kialakuljanak, fejlesztésre kerüljenek. A szolgáltatónak nem célja fejleszteni a képzésben résztvevők kompetenciáit, és erre nem is tesz ígéretet, az esemény szervezője nem kér erre vonatkozóan visszajelzést (nem célirányos, nem kompetenciafejlesztésre és kialakításra irányul)
|
|
A folyamat eredményét együttes – résztvevői – cselekvés, munka és nem a képző (képzési célja) adja. Az eseménynek egy probléma megoldása, megbeszélése a célja, nem pedig a résztvevők kompetenciáinak fejlesztése és kialakítása (nem célirányos, nem kompetenciafejlesztésre és kialakításra irányul)
|
|
Az esemény inkább épít az egymástól tanulásra mint a tanulási folyamat egy meghatározott és kijelölt irányítójára, illetve az önfejlesztési célokkal egyidőben a képzésben résztvevő társas/szociális és időeltöltési céljai is dominálnak. Bizonyos foglalkoztató feladatok kiadása történik, azonb an a szolgáltatásnak nem alapvető célja a tényleges kompetenciakialakítás és fejlesztés (nem célirányos)
|
|
- Kezdőlap
- Hírújság
- 2020
- 2020. szeptember
- Az Innovációs és Technológiai Minisztérium összeállítása a képzésnek NEM minősülő tevékenységek típusáról