Felhívjuk a figyelmüket, hogy közeledik az éves árbevétel bejelentésének határideje, amely június 15.
Az árbevétel jelentést csak az „A”, „B” és „C” körös képzéseket folytató intézményeknek kell a hatóság részére elküldeni. Az árbevétel jelentésbe – a Pest Megyei Kormányhivatal jelenlegi álláspontja szerint – a „D” képzési körből származó bevételt nem szükséges beszámítani.
A vagyoni biztosíték mértéke nem változott, az a nettó árbevétel 2 (kettő) százaléka, de legalább 500 ezer forint.
A formanyomtatványt, amelyre a nettó árbevételt kell beírni, és a vagyoni biztosíték meglétéről szóló érvényes szerződést a Pest Megyei Kormányhivatal számára kell szkennelve elküldeni a felnottkepzespest [pont] gov [pont] hu címre. (Érdemes magát a kinyomtatott e-mail-t is a formanyomtatvánnyal és a szerződéssel együtt az intézményi dokumentumok között tárolni, ezzel lehet bizonyítani a hatósági ellenőrzésen, hogy az árbevétel bejelentése valóban időben megtörtént.)